Březen 2013

E-mailingové společnosti

31. března 2013 v 19:01 | Standikok (Admin) |  Recenze
Prohodím pár slov o e-mailingových společnostech.

E-mailngová společnost je např. eRmail, kde je zaregistrováno už několik set tisíc lidí. Jak tyto společnosti fungují, vyplatí se to nám lidem?

Díky tomu, že jsme potvrdili odběr jejich reklamních kampaní, mohou nasmlouvat společnosti, který si tuto reklamní kampaň zaplatí a my jejich reklamy čteme. Čili tyto e-mailingové společnosti fungují jako zprodstředkovatelská společnost. Ale je tu jeden háček, teda ono jich je více, ale je jeden hlavní. Společnost za reklamní kampaň dostane přibližně 10 000Kč (dle dohody) a reklamní e-mail dostanou všichni registrovaní lidi, každý za přečtený e-mail dostane většinou 0,50Kč (slibují až 10Kč někdy i více, ale nikdy jsem se nesetkal, že by za přečtený e-mail rozdali více). Těch lidí, co si přečtou e-mail je třeba 100 000 lidí * 0,50Kč pro každého, společnost rozdá 50 000Kč a kde vezmou těch 40 000Kč? Nikde, protože počítají s tím, že se dost lidí nedostane ani na výplatní minimum.

Vezmeme to z našeho hlediska. Dejme tomu, že bychom se chtěli dostat na výplatní minimum. Jak dlouho nám bude trvat, než se dostaneme na 1000Kč. Se vstupním bonusem např. 200Kč nám stačí už jen 800Kč. Při průměrným čtení mailů 1 e-mail za den, za který dostaneme 0,50Kč, se dostaneme na 182,5 Kč za rok. Zaokrouhlíme to na 200Kč a přičteme bonus za přivedené lidi 50Kč (i když dost lidí další lidi nepřivádí). Dostáváme se na částku 250Kč za rok. Pokud bychom si to tedy měli propočítat, jak dlouho člověk bude číst e-maily, aby si vydělal jednu tisícovku, dostaneme se přibližně na 3-4 roky. To je důvod, proč to po delší době přestane lidi bavit, a tím pádem se nedostanou ani na výplatní minimum.

Stojí Vám to za to?

Placení členství jiným členům - Tomáš

27. března 2013 v 12:52 | Standikok (Admin)
Zaujal mě tento komentář, který napsal jeden z návštěvníků webu (Tomáš) pod jeden můj článek. Myslím, že tento názor si zaslouží zveřejnit pro ostatní návštěvníky.

Ano, hezky a pravdivě napsané. Ale, ještě bych tam možná dodal, že by se nový člen neměl za žádnou cenu kupovat. Někteří jen aby měli člověka ve svém týmu, tak mu celé členství a někdy v řádkách stovek dolarů zaplatí. Ale, teď se zeptejte semi sebe, tzda je to motivační? Podle mě to moc motivační není. A proč? Protože by to toho člověka nic nestálo a mohl by kdykoliv přestat být aktivním. Prostě by si to mohl dovolit, protože by nepřišel ani o korunu, ale o peníze by přišel jeho sponzor. A navíc ne všichni dluhy vrací. Pokud by chtě někdo někomu něco platit, tak by měl chtít po tom novém člověku, aby si alespoň koupil ten nejmenší balíček, který ta daná společnost nabízí a potom mu doplatit jen upgrade. Tím by měl jistotu, že to ten člověk nevzdá, protože by v tom systému měl vlastní peníze. A pokud by mu ty peníze nevrátil, tak z výdělků by se mu to časem vrátilo. Možná bude mít někdo jiný názor, než mám já, ale podle mě to není dobré, když si lidé kupují lepší pozice.